This is BizOppers

28 March 2010

Earnings ??? Metered And Buffering - Pendapat Anda Serta Komen

Izinkan Saya menceritakan peningkatan ia... Geng Blogger  Memberi Kesempatan Kepada Kita Semua Untuk memperolehi pendapatan secara Tegar.. Ini telah membuktikan bahawa pelayar ini mampu membuatkan ahlinya menjana pendapatan secara luar biasa.



Setakat ini saya telah berusaha click nuffnang banner ahlinya setiap hari.. mungkin lebih daripada beratus kali, tetapi kenapa, saya kekurangan ahli untuk mengklik banner nuffnang saya... Mengikut rekod hacking saya kebanyakkan yang click banner saya adalah daripada Google dan yahoo member sites dan ping 'O' Matic..

Buat rakan2 Geng Blogger.. Marilah sama2 kita cuba untuk menjana pendapatan bersama..Amin

2 Terjahan Anda:

violetvc said...

http://farhah88.blogspot.com

violetvc said...

jom2 klik iklan blog sy =)0

Share

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger