This is BizOppers

17 March 2012

Samsung Galaxy Tab 2 Di Perkenal

Samsung Electronics Co Ltd ( SAMSUNG) mencatatkan peningkatan jualan telefon bimbitnya sehingga 1000 peratus sejak memperkenalkan peranti popular Samsung Galaxy S II , Galaxy tab dan sebagainya di Malaysia tahun lalu. Tapi Kini Samsung sudah berani mendedahkan Galaxy Tab 7.0" dan 10.1" versi Kedua (II) yang lebih berkuasa dengan sistem operasi android Ice Cream Sandwich 4.0 dan semua jenis tab ini boleh membuat panggilan telefon.

Ia kelihatan seperti Samsung telah diambil wrap kira penawaran tablet yang terkini, dengan Tab Galaxy 2 (7.0) - ICS-berbaur susulan kepada asal syarikat 7 incher. Terdapat di kedua-dua jenis 3G dan WiFi, redux ini tidak menandakan besar daripada sebelumnya, pembungkusan prosesor 1GHz dual-core, 1GB RAM dan 1024 x 600 LCD. Perubahan besar, bagaimanapun, datang di jabatan perisian, dengan perkapalan Galaxy Tab 2 dengan Android 4.0 lurus keluar dari kotak. Selain daripada itu, anda akan menemui tiga megapiksel belakang menghadap kamera, penembak VGA hadapan, keupayaan Bluetooth, dan sambungan HSPA +. Tidak ada perkataan lagi pada harga atau ketersediaan, tetapi ia bernilai mencatatkan bahawa kita mula-mula melihat pengumuman ini melanda Samsung RSS feed awal pagi ini, dan ternyata telah ditarik sejak itu. Semuanya kelihatan secara menakuntukan rasmi kepada kami, tetapi apabila ia menjadi rasmi rasmi, kami akan pastikan untuk mengemaskini pos ini dengan sewajarnya. Sehingga itu, pastikan untuk mengetuai lepas rehat untuk pancutan dari bahagian belakang.

Update: Samsung baru sahaja mengeluarkan siaran akhbar rasmi untuk pengumuman hari ini, menyatakan bahawa peranti akan melancarkan pertama di UK, yang bermula pada bulan Mac. Harga kekal misteri, tetapi anda boleh mendapatkan maklumat lanjut dalam siaran penuh, selepas rehat.

0 Terjahan Anda:

Share

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger